faen

fuck,fuck,kuk,kuk.
jag hade kommit fett mycket över dig? varför ska det då bli såhär? varför är du så snäll, fin, världens bästa?
ååååh dem där jäkla fjärilarna i magen är tillbaka... vill svälja en flaska insektsspray...
nu så har du någon jävla blogg också, så jag kan läsa om dina "känslor" lite bättre.... faen....

jag ÄLSKARÄLSKARÄLSKARÄLSKARÄLSKARÄLSKAR: dig.
jag slutade nog aldrig älska dig. jag fortsatte bara och den blev starkare...
jag intalade mig själv att jag hatade dig och tänkte: varför i hela helvete var jag kär i dig? hatar dig.
men det gjorde jag aldrig? det var liksom en "mur" som jag satte upp för att skydda mig själv lite grann.

och det gör lite ont att veta att jag aldrig mera kommer att få det där jag en gång fick prova på! det där bästa som finns... eller ja, det nästbästa.
du är det bästa som finns. att få vara med dig ser jag som en bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0